Koučovací přístup pro manažery

 

O CO SE JEDNÁ?

Praktické workshopy zaměřené na osvojení manažerských principů, technik a dovedností vycházejících z koučování.

 

KOMU JSOU WORKSHOPY URČENY

  • Pro manažery, od kterých se očekává, že budou ve své práci s lidmi více využívat koučovací přístup

 

CO ZÍSKÁTE

  • Budete rozumět roli manažera a vědět, jak je to s dvojím členstvím manažera
  • Budete vytvářet srozumitelnější zadání pro partnery (propojovat firemní cíle s osobními)
  • Zhodnotíte si svůj profesiogram manažera
  • Budete vědět, co jsou pilíře a rozbušky a co s nimi
  • Budete vědět, kdy dát prostor druhému a kdy trvat na svém
  • Budete lépe formulovat cíle a dosahovat jich
  • Budete schopni více zapojovat a rozvíjet druhé, jejich potenciál

 

JAK WORKSHOPY PROBÍHAJÍ

Série workshopů na konkrétní témata týkající se vedení lidí. Během workshopů budeme přinášet modely a koncepty, které se osvědčují v práci s lidmi, sdílet praktické zkušenosti, pracovat na případových studiích, zkoušet jednotlivé postupy v rámci cvičení.

Délku workshopů nastavíme podle vaší situace – od 4 hodinových až po 2 denní.

 

OBSAH

Workshop Leadership a role manažera:

  • Kontext dodavatelsko-odběratelský přístup
    • Já jako manažer – dvě členství a rovnováha mezi nimi
  • Leadership – 2 složky:
    • Leader (vizionář) a manažer (exekutivec)
  • Manažer x specialista
    • Rozdíl v dovednostech, v práci s časem, v pracovních hodnotách
  • Profesiogram manažera
    • Popis jednotlivých činností manažera
    • Analýza současné situace a nastavení do budoucna
  • Řízení výkonu – strategická a operativní práce s lidmi

 

Workshop Kompetentnost:

  • Profesionální způsoby práce s druhými
    • Vedení k daným cílům – kontrola (tlak)
    • Podporování v dosažení cílů partnera – pomoc (tah)
  • Kompetentnost jako schopnost dosahování cílů v rámci vyššího rámce
    • Zadávání úkolů a řešení projektů s podřízenými dle jejich kompetentnosti – vyvažování množství direktivy a prostoru pro pracovníka
    • Princip zvyšování kompetentnosti při práci s lidmi
    • Jak vnímám své podřízené na škále kompetentnosti
  • Co ovlivňuje výkon týmu
    • 4 složky, dle čeho vybíráme a s čím pracujeme
  • Pilíře, rozbušky a co s nimi

 

Workshop Manažerské rozhovory I.

  • Práce s kontrolním kontextem – objednávky zadavatele
    • Vytváření kontrolních cílů pro partnery
  • Typy manažerských rozhovorů
  • Manažerský rozhovor zaměřený na zadávání a řešení úkolu
  • Manažerský rozhovor o rozvoji

 

Workshop Manažerské rozhovory II.

  • Manažerské rozhovory hodnotící
    • Poskytování zpětné vazby na výkon
    • Práce s problémem a neproblémem – přístup zaměřený na rozvíjení řešení
    • Využívání pozitivních zdrojů v minulosti
    • Rozdíl mezi kritikou a reflexí, příp. zpětnou vazbou
    • Oceňování
  • Rozhovory v rámci výběrových řízení

 

Nezávazná přihláška