Manažerem poprvé – Manažerské rozhovory: Jak na problém či špatnou zprávu, přerámování
Závěrečný workshop budeme věnovat dalším druhům manažerských rozhovorů, konkrétně výběrovým pohovorům a rozhovorům o nedostatečném výkonu. Také budeme sdílet nejdůležitější zásady a tipy pro porady.
Obsah:
- Důležité slůvko při řízení výkonu – „například“
Reakce na nepříjemnou zprávu – SARAH
Jak na problém
- Tradiční a nový přístup
- Zářivé okamžiky
- Přerámování
Rozhovory o nedostatečném pracovním výkonu
- Příprava
- Jaké okolnosti je třeba ošetřit
◦ Mimo kontrolu pracovníka a manažera
◦ Okolnosti, které pracovník a manažer mohli ovlivnit - Domluva dalších kroků
- Propojení se zpětnou vazbou
Vybíráme pracovníky
- Zjišťování kompetencí – behaviorální otázky
Tipy pro porady
- Druhy porad (informační, řešitelská, rozhodovací)
- Role na poradě a proč je rotovat
Předchozí workshopy Manažerem poprvé:
1. Manažer a jeho tým: Mám rozbušky či pilíře? Motivace
2. Manažer a jeho tým: Přístupy k lidem, operativa a strategie
3. Zpětná vazba a hodnocení: Nálepkování a tvarování, hodnotící rozhovor